דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי, שלווה וזמן 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2202 פעמים ]

פרחי משי זוכים לשבחים רבים מכיוונים שונים ומסיבות רבות. אוהבי פרחים רבים למדו לאהוב את היצירות הללו ומעדיפים אותם על פני פרחים רגילים. קהל בלתי מוכר לרוב הציבור גילה גם הוא את העולם של פרחי משי ונפל ברשתם. אלה הם האנשים שלא אוהבים את הזמניות של הפרחים ולכן נרתעו מהם כל השנים. כעת, משהם גילו את העולם של פרחי משי הם יכולים סוף-סוף ליהנות מיופיים של פרחים מבלי לסבול מהאובדן שגלום בפרחים רגילים.

ישנם אנשים שסובלים מרתיעה קשה מפרחים. אנשים אלה רואים כיצד פרחים נובלים במהירות והדבר גורם להם צער בלתי ישוער. ייתכן ואנשים אלה מודעים למוות שמצפה לנו ולכך שכל יש דינו להיות אין ולכן כל דבר טוב מגיע יום אחד לסיומו. אפילו פירות גורמים צער לאנשים אלה שכן אורך החיים שלהם מוגבל וניתן לראות בעין כיצד פירות יפים ומרהיבים עוברים תהליך מהיר של כמישה ומגיעים אל הסוף הבלתי נמנע שלהם. אנשים אלה, לפני שהם גילו שבעולם קיימים פרחי משי, נמנעו מלהכניס לביתם פרחים כדי שהם לא יאלצו לסבול ממראה הכמישה והנבילה של הפרחים האומללים. עבורם מדבור במחזה כואב ומדכא ואפילו הצבעים העליזים והריח הנעים של פרחים לא יכול להשכיח מהם את העובדה המצערת שכל דבר נובל בסופו של דבר.

ואז, לפתע פתאום, יום אחד הם מגלים את העולם המופלא של פרחי משי. מהו ההבדל המשמעותי ביותר בין פרחי משי לבין פרחים רגילים? פרחי משי אינם נובלים. לפתע נפתח בפני אנשים אלה עולם חדש ומרהיב עמוס ביופי ובאפשרויות. כעת הם יכולים לקשט את הבית בזרים של פרחי משי, באגרטלים עם פרחים מרהיבים, עם קערות עמוסות במיני פירות מלאכותיים וכל זאת מבלי לסבול מהמחזה קורע הלב של נבילה ושל כמישה.

לפתע הם יכולים למצוא שלווה ולשכוח מהזמן החולף ללא רחמים. כעת הם יכולים ליהנות מהצבעים המרהיבים של פרחי משי ומהמראה משובב העיניים של פירות שהזמן איננו מותיר בהם את חותמו במהירות וללא רחמים. פרחי משי הם מאבק הרואי כנגד הזמן, מאבק שמציב מחסום בפני הזמן וגורם לו לסגת לאחור. האנשים הללו שנרתעו עד היום מפרחים כי הם ביטאו יותר מכל את ניצחון הזמן, הניצחון הבלתי נמנע שגרם להם צער כה רב, יכולים כעת לאמץ את הפרחים ממשי שמבטאים דווקא את ההפך המוחלט ממה שמבטאים פרחים רגילים. פרחי משי אינם יצורים על זמניים, זאת ברור לכל אחד ואחת, אך עם זאת הם מצליחים לעמוד בפני הסמן ולא להציג לראווה את תהליך הנבילה שמבטא יותר מכל את נצחונו של הזמן.

השלווה הגלומה במהות של פרחי משי מסייעת אם  כן לאנשים רבים שסלדו עד היום מעצם המראה של פרחים. קשה לעמוד בפני יופיים של פרחים ותמיד היה קשה לאנשים אלה לוותר על היופי הזה שגרם להם צער גדול. פרחי משי או פירות מלאכותיים הם פיתרון נהדר עבור מתעבי הנבילה והכמישה. כעת הם יכולים ליהנות מכל העולמות. מצד אחד הם יכולים ליהנות מהיופי, מהצבעים ומהצורות של עולם הפרחים. מצד שני הם אינם צריכים לחזות במחזה האימים של הנבילה הבלתי נמנעת של פרחים רגילים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב